Abanca selecteert OT voor implementatie Samsung Pay in Europa

COLOMBES, Frankrijk--()--OT (Oberthur Technologies), een prijswinnende innovator van de betaalsector en toonaangevende aanbieder van ingebouwde beveiligingssoftware en -diensten, heeft vandaag bekendgemaakt dat het door Abanca is geselecteerd voor de introductie van Samsung Pay in Europa. Zodoende maakt OT het Abanca’s klanten in Spanje mogelijk hun Samsung Galaxy S7, S7 edge, S6, S6 edge, S6 edge+ en Galaxy A5 nog dit jaar te gebruiken voor mobiele betalingen.

OT koppelt Samsung Pay nu aan Abanca en maakt dit eind-tot-eindsysteem nu klaar voor zijn uitrol, inclusief:

PEARL by OT®: het meest geavanceerde, veelzijdige beveiligingselement voor NFC-transacties en gemakkelijke implementatie van contactloze diensten.

Het Digital Payments Enablement-systeem van OT: een uitgebreide oplossing, logische architectuur en technologiebundel waarmee OT zijn klanten toekomstbestendige oplossingen biedt, die financiële instituties als Abanca in staat stellen hun betaalkaarten veilig te digitaliseren binnen uiteenlopende vormfactoren en apparaten.

MEDIA CONTACTS
Oberthur Technologies