Michael Hansen udnævnes til CEO for Ominto, Mitch Hill har gennemført sin rolle som interim CEO

BOCA RATON, Fla.--()--Ominto, Inc. (OTC PK: OMNT), en global leder inden for Cash Back shopping, annoncerede i dag, at Michal Hansen, som er virksomhedens grundlægger, igen får rollen som Chief Executive Officer. Mitch Hill som har fungeret som interim CEO siden januar, foresætter i virksomheden som Executive medlem af bestyrelsen.

Hr. Hill havde i dag følgende kommentar i denne forbindelse: ”Jeg har været taknemmelig for den mulighed jeg har fået som interim CEO for Ominto, og jeg har stor tillid til virksomhedens fremtidige vækst. Efter at have gennemført vores målsætning, er det nu hensigtsmæssigt at Michael overtager ledelsen af selskabet . Michael er en global leder med en dyb lokal og kulturel forståelse af mange vigtige markeder i hele verden, markeder hvorfra vi mener meget af virksomhedens fremtidige vækst vil komme.”

Hr. Hansen udtaler: ”Jeg ser frem til denne nye rolle og opgaven med at føre virksomheden gennem de næste vigtige faser af vækst. Vi er glade for den nylige lancering af vores nye globale Cash Back teknologiplatform, som leverer en forbedret brugervenlig oplevelse til vores kunder i hele verden. Vi ser frem til at styrke platformen med ekstra funktioner og funktionalitet.”

Hr. Hansen fortsætter: ”Mitch har udført et enestående stykke arbejde, han har haft held med at opfylde vores definerede mål, og vi takker ham for hans tjeneste og lederskab. I løbet af denne overgangsperiode har Mitch formået at strømline virksomhedens omkostningsstruktur, flyttet hovedkontoret til Boca Raton og overvåget lanceringen af vores nye teknologiplatform. Selskabet forventer at realisere fordelene ved disse ændringer i det nuværende regnskabskvartal, samt i fremtidige kvartaler. Vi ser frem til hans fortsatte vejledning og deltagelse som direktionsmedlem, hvor en af hans første opgaver, bliver at finde en ny CFO.”

Yderligere information kan findes på Omintos website: http://inc.ominto.com.

Om Ominto, Inc.

Ominto, Inc. er en førende global leder og pioner inden for Cash Back shopping, og leverer værdibaseret shopping og rejsetilbud via deres primære shopping platform og affiliate Partner Program websites. På DubLi.com eller hos Partner sider som drives af Ominto.com, kan forbrugerne shoppe i deres yndlingsbutikker, spare penge ved hjælp af de bedste tilbud og kuponer, og tjene Cash Back på hvert eneste køb de foretager. DubLi.com platformen har tusindvis af mærkevare butikker og ledende rejseudbydere fra hele verden, og giver Cash Back til forbrugere i mere end 120 lande. Ominto Enterprise Partner Programmer tilbyder en whitelabel version af Ominto’s shopping og rejseportal til virksomheder og non-profit organisationer, hvilket giver dem en professionel og pålidelig tilstedeværelse på nettet, som hjælper med at opbygge loyalitet blandt deres medlemmer, kunder og støtter samtidig med at de tjener kommission til organisationen og Cash Back til deres kunder på alle transaktioner.

Fremadrettede udsagn

Dette dokument indeholder fremadrettede udsagn, hvilket er forbundet med væsentlige risici og usikkerhedsfaktorer. Alle andre udsagn end fremlæggelse af historiske kendsgerninger i denne pressemeddelelse vedrørende Omintos strategi, fremtidige operationer, fremtidige finansielle positioner, mulige aktivitetsområder og ledelsens målsætninger er betragtninger over, hvad fremtiden kan bringe. Uden at begrænse den generelle betydning af det foregående bruges ord, som specifikt skal markere, at dette er fremadrettede betragtninger og spekulationer. Dette er ord som "må", "vil", "til", "planlægge", "forvente", "tro", "forudse", "har til hensigt," "kunne", "ville", "vurdere", "mål" eller "fortsætte" og lignende vendinger (eller deres modsatte betydning). Disse fremadrettede udsagn omfatter blandt andet udsagn om ledelsens estimater vedrørende fremtidige indtjeninger og finansielle præstationer og andre udsagn om ledelsens formodninger, hensigter eller mål. Ominto vil måske ikke rent faktisk opnå de forventninger, der videregives i de fremadrettede udsagn, og man må ikke fæste blind tillid til Ominto's udsagn om fremtiden. Disse fremadrettede udsagn er forbundet med risici og usikkerhedsmomenter, der kunne få de faktiske resultater til at adskille sig håndgribeligt fra de forventninger, der beskrives i de fremadrettede udsagn, herunder men ikke begrænset til: Vores evne til at opnå kundernes og/eller markedernes accept af vores medlemsrettede Cash Back program, vores evne til at tiltrække kunder, der køber gennem vores websted, vores evne til at etablere yderligere finansiering og/eller generere tilstrækkelig arbejdskapital til at finansiere vores forretninger, vores evne til at etablere og/eller opretholde et stort, voksende grundlag af produktive forretningspartnere, evnen til at udvikle og/eller opretholde vores voksende partnerprogrammer, evnen til at opnå og opretholde et digitalt kuponindhold på vores websted, risiciene i forbindelse med Ominto's evne til at styre sin vækst, herunder nøjagtig planlægning og prognosticering af sine økonomiske resultater, konkurrencesituationen inden for Ominto's forretningsområde. Omintos evne til at beskytte forbrugerdata og vores intellektuelle ejendomsret, evnen til at tilpasse sig de mobile og teknologiske forandringer, behovet for at håndtere love og regler, skatter og risikoen for tvister herom, Ominto's evne til at håndtere usikkerhedsmomenter i det internationale forretningsliv sammen med andre risici og potentielle faktorer, der kunne påvirke Omintos forretningsområde og økonomiske resultater, der findes i Omintos oplysninger, der indgives til den amerikanske Securities and Exchange Commission (SEC), herunder årsberetningen på formular 10-K for det skatteår, der blev afsluttet den 30. september 2015.

Ominto, Inc.
Michael Hansen, 561-362-2399