HanesBrands stelt prijs vast van in euro’s uitgedrukte obligaties

WINSTON-SALEM, N.C.--()--HanesBrands Inc. heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn indirecte, maar volledige dochteronderneming Hanesbrands Finance Luxembourg, een commanditaire vennootschap op aandelen (société en commandite par actions) volgens de wetten van het Groothertogdom Luxemburg, de prijs heeft vastgesteld van zijn uitgifte van ongedekte obligaties met een gezamenlijke waarde van 500 miljoen euro met 3,5 procent rente en vervaldatum in 2024, tenzij eerder afgelost. De waardepapieren worden op een preferente, ongedekte wijze gegarandeerd door Hanesbrands Inc. en bepaalde dochterondernemingen. De uitgifte is naar verwachting afgerond op 3 juni 2016 en onderworpen aan gebruikelijke marktvoorwaarden .

De totale waarde van de schuldpapieren van de eerder aangekondigde uitgifte is van 450 euro gestegen naar 500 miljoen euro. De netto-opbrengst van de obligatie-uitgifte wordt naar verwachting gebruikt voor de financiering van de reeds aangekondigde overnames van Champio Europe en de Pacific Brands Group, die deels worden bekostigd met voorradig contant geld en andere schuldfinancieringen.

HanesBrands Inc.
News Media: Matt Hall, 336-519-3386
Analysts and Investors: T.C. Robillard, 336-519-2115

Release Summary

HanesBrands prices 500 million Euro-denominated senior unsecured notes offering at 3.5 percent due 2024.

HanesBrands Inc.
News Media: Matt Hall, 336-519-3386