Schlumberger kondigt conference call over tweedekwartaalcijfers aan

LONDON--()--Schlumberger Limited houdt op 22 juli 2016 een conference call over zijn resultaten in het tweede kwartaal, dat eindigt op 30 juni 2016.

De conference call staat gepland om 07.00 uur am (Central time Verenigde Staten), 08.00 am (Eastern time, VS) en 01.00 pm (Britse tijd). Vooralsnog staat de teleconferentie over de kwartaalcijfers van Schlumberger gepland op dit tijdstip. Het bedrijf publiceert een persbericht over de resultaten op 21 juli 2016, na het sluiten van de beurzen.

Voor toegang tot het gesprek dienen geïnteresseerden tien minuten voor aanvang contact op te nemen met de Conference Call Operator, door te bellen naar +1 (800) 288-8967 vanuit Noord-Amerika of naar +1 (612) 333-4911 vanuit locaties buiten Noord-Amerika. Vraag naar de “Schlumberger Earnings Conference Call.”

Schlumberger Limited
Simon Farrant – Schlumberger Limited, Vice President of Investor Relations