Verizon test schaalbaar LTE-U-systeem voor bedrijven en drukke ruimtes van SpiderCloud

SAN JOSE, Calif.--()--SpiderCloud Wireless, een toonaangevende aanbieder van schaalbare small cell-systemen voor bedrijven, heeft aangekondigd dat Verizon zijn LTE-U-systeem gaat testen op capaciteit binnen een licentieloos spectrum voor drukke binnenruimtes. LTE-U (LTE-Unlicensed) maakt gebruik van de 5GHz-band, waarvoor geen licentie bestaat, om de doorvoer te vergroten via carrieraggregatie met gelicentieerde banden.

Het LTE-U Enterprise Radio Access Network (E-RAN) van SpiderCloud levert duizenden abonnees LTE-capaciteit via spectrum met en zonder licentie in drukke ruimtes, zoals bedrijfskantoren met meerdere huurders, winkelcentra, ziekenhuizen, campussen van universiteiten en concertzalen. SpiderClouds software voor gecentraliseerd beheer van naast elkaar bestaande zelfregulerende netwerken zorgt ervoor dat het systeem naast honderden wifipunten kan functioneren. Verizon test het LTE-U-systeem van SpiderCloud in het derde kwartaal van 2016.

SpiderCloud Wireless
Cathy Ducker, +33 672 1505 69