Sonic Foundry demonstreert verbeterd Mediasite Video Platform op ISE 2016

AMSTERDAM--()--(ISE stand #3-C130) — Sonic Foundry, Inc., de vertrouwde leider in systemen voor videoproductie en -beheer, heeft vandaag bekendgemaakt dat het aanwezig is op Integrated Systems Europe 2016, dat van 9 tot 12 februari plaatsvindt in de RAI in Amsterdam.

ISE, ‘s werelds best bezochte beurs over AV, systeemintegratie en communicatie, trekt meer dan duizend exposanten en meer dan 50 duizend bezoekers. Sonic Foundry demonstreert op stand 3-C130 zijn Mediasite Video Platform, het meest volledige en geautomatiseerde platform voor het creëren, publiceren en beheren van zakelijke video. Mediasite biedt organisaties dankzij een uitbreiding van zijn prijswinnende registratietools de middelen en flexibiliteit voor gegarandeerd waardevolle kennisoverdracht, die kan worden vastgelegd, beheerd en aangeleverd met een enkel platform.

Sonic Foundry, Inc.
Nicole Wise