Hemnet selecteert PubMatic voor ondersteuning programmatische reclame

STOCKHOLM--()--PubMatic, het bedrijf in marketingautomatisering, heeft vandaag bekendgemaakt door Hemnet te zijn geselecteerd voor exclusieve ondersteuning van een programmatische reclamestrategie voor Hemnets inventaris voor computer en mobiel. Hemnet is een van de grootste uitgevers van reclame in Zweden. De selectie van PubMatic is de eerste stap die Hemnet op gebied van programmatische strategieën zet, waarmee het bedrijf reageert op de grote vraag naar geautomatiseerde reclame bij Zweedse adverteerders en mediabedrijven.

Na zorgvuldig onderzoek koos Hemnet PubMatic als exclusieve aanbieder. Hemnet werkt met PubMatic om de grote programmatische kansen in Zweden te verzilveren. PubMatic onthulde in zijn Quarterly Mobile Index van het vierde kwartaal van 2015 dat het volume van ten gelde gemaakte mobiele impressies in Europa, het Midden-Oosten en Afrika jaar-op-jaar met 82 procent was gegroeid. Adverteerders en kopers profiteren flink van de schaal en het waardevolle publiek van deze nieuwe, kwalitatief hoogstaande advertentieruimte.

Global Contacts
PubMatic