Toshiba Semiconductor & Storage Products publiceert Engelstalig milieurapport 2015

TOKYO--()--Toshiba Corporation heeft vandaag de Engelstalige editie van zijn Toshiba Semiconductor & Storage Products Company Environmental Report 2015 aangekondigd. Dit jaarlijkse rapport behandelt het milieubeleid en aanverwante maatregelen en activiteiten van het bedrijf.

Het rapport over 2015 gaat over de activiteiten in het boekjaar 2014. Dat is inclusief de inspanningen om de impact op het milieu en broeikasgassen bij de productie van halfgeleider- en opslagproducten in te dammen, die de kern van milieubeheersing en activiteiten voor een duurzame maatschappij vormen. Het rapport besteedt ook aandacht aan milieutests die zijn uitgevoerd op de ontwerp- en ontwikkelingsfase van halfgeleiders en opslagproducten. Daarnaast gaat het rapport in op milieugerelateerde communicatie binnen productievestigingen.

Toshiba Corporation
Semiconductor & Storage Products Company