Hilton en Uber werken samen aan gestroomlijnde reiservaring

View a map of top venues most frequented by Uber riders with 'Local Scene' (Photo: Business Wire)

MCLEAN, Va.--()--Hilton Worldwide heeft vandaag zijn samenwerking met Uber aangekondigd. Het technologieplatform breidt zijn app uit met extra digitale functies, die de reiservaring van Hilton-gasten vereenvoudigen en stroomlijnen.

Dankzij de samenwerking kunnen gasten van Hilton gebruikmaken van zogeheten Ride Reminders, die automatisch een verzoek voor een Uber-rit van of naar het hotel versturen. Daarnaast biedt de samenwerking extra voordelen voor deelnemers aan Hilton HHonors. Via de HHonors-app kunnen leden al boeken, inchecken, een kamer kiezen, toebehoren reserveren en met Digital Key een kamer openen. Later deze maand hebben HHonors-leden ook de mogelijkheid om met ‘Local Scene’ de beste restaurants en uitgaansgelegenheden van een aantal Amerikaanse steden te verkennen. Local Scene laat zien welke bestemmingen het vaakst worden bezocht door gebruikers van Uber.

Blake Rouhani
Hilton Worldwide