Ascomin viestintäratkaisujen ja potilastietojärjestelmien integrointi auttaa parantamaan hoidon laatua

GÖTEBORG, Ruotsi--()--Terveydenhuollon ICT-ratkaisujen johtava toimittaja Ascom on julkaissut tiedon johtavien sähköisten potilastietojärjestelmien ja Unite Messaging Suite® -viestintäratkaisujen integroinnista, joka tuo potilastiedot entistä paremmin hoitohenkilökunnan saataville. Ascomin Unite-ohjelmistosovellusten avulla sairaalat voivat hyödyntää potilastietojärjestelmiään entistä tehokkaammin ja parantaa kliinistä työnkulkua.

Sairaalat ympäri maailman tekevät huomattavia investointeja potilastietojärjestelmiin potilaiden hoitoa kehittääkseen. Potilastietojen hyvästä saatavuudesta on hyötyä niin hoitajille kuin koko organisaatiolle. Kun tarvittavat tiedot ovat nopeasti käytettävissä kriittisissäkin tilanteissa, päätöksenteko helpottuu ja potilaille voidaan tarjota entistä parempaa hoitoa.

Unite-sovellusten ja potilastietojärjestelmien yhteensopivuus sujuvoittaa tiedonkulkua ja täydentää näin työnkulkua tehostavia toimia. Integroinnissa hyödynnetään standardeihin perustuvia protokollia, ja se auttaa luomaan yhdistetyn ympäristön hoitohenkilökunnalle. Henkilöstö pysyy paremmin ajan tasalla ja tehtävien määrittäminen ja hälytyksiin reagoiminen nopeutuu.

Ascom Wireless Solutionsin toimitusjohtaja Claes Ödman kertoo: ”Unite-ratkaisujen ja potilastietojärjestelmien yhdistetty ympäristö on nopea, luotettava ja tehokas ratkaisu sairaaloille, jotka haluavat hyödyntää potilastietojärjestelmäänsä mahdollisimman hyvin. Yhdistetyn ympäristön luominen on ratkaisevassa asemassa potilaiden hoidon kehittämisessä ja kliinisen työnkulun parantamisessa.”

Lisätietoa saat sivustosta www.ascom.com/ws

TIETOA ASCOM WIRELESS SOLUTIONSISTA

Ascom Wireless Solutions (www.ascom.com/ws) on johtava innovatiivisten viestintäratkaisujen toimittaja. Ratkaisumme integroivat älykkään työnkulun osaksi muun muassa sairaaloiden, vanhustenhoidon ja itsenäisen asumisen toimintaa sekä muuta liiketoimintaa, jossa toimintakriittinen viestintä on tärkeässä osassa. Maailmanlaajuisesti järjestelmiä on asennettu jo noin 100 000 kappaletta. Ascom tarjoaa laajan valikoiman ammattilaisten viestintäratkaisuja ja luo tuotteidensa avulla lisäarvoa tukemalla ja optimoimalla asiakkaiden toimintakriittisiä prosesseja. Ratkaisut perustuvat puhelin-, VoWiFi-, IP-DECT-, hoitajakutsu- ja hakulaitetekniikoihin,jotka integroidaan älykkäällä tavalla Ascom Unite-ratkaisun avulla organisaation olemassa oleviin järjestelmiin. Yhtiöllä on maailmanlaajuisesti 1 200 työntekijää ja tytäryhtiöitä 13 maassa. Ascom Wireless Solutions perustettiin vuonna 1955 Göteborgissa Ruotsissa. Se on osa Ascom Groupia, joka on listattu Sveitsin pörssiin.

Ascom Wireless Solutions
Magnus Lönnroth