COMPUTEX TAIPEI - Uw slimme oplossingen

Walter Yeh, Executive Vice President of TAITRA, reveals the exhibition themes for COMPUTEX 2015 (Photo: Business Wire)

TAIPEI, Taiwan--()--De komende vijf dagen vindt COMPUTEX TAIPEI de toekomst opnieuw uit door alle facetten van ICT samen te voegen. De vier locaties van het evenement zijn vol, met 1072 standhouders en 5072 stands, die een brug slaan tussen makers en markten. De thema's van de show zijn de grote zaken die in de ICT spelen, met de nadruk op het internet der dingen, mobiele applicaties en cloudtechnologie en -diensten.

De organisatoren van de show, Taiwan External Trade Development Council (TAITRA) en Taipei Computer Association (TCA), voegden twee nieuwe tentoonstellingsruimtes toe om aan de vraag naar wearabletechnologie en driedimensionale zaken en applicaties te voldoen. Tal van 's werelds grootste fabrikanten, zoals ARM, ASE Group, NTT, Haier, SOCIO CANON Korea en Cypress Semiconductor, zijn dit jaar voor het eerst aanwezig op het evenement.

Exhibition Dept., TAITRA
Belinda Chen, +886-2-2725-5200 Ext. 2636