euNetworks rapporteert eerstekwartaalcijfers 2015

LONDON--()--EuNetworks Group Limited, de Europese aanbieder van infrastructuurdiensten voor bandbreedte, heeft de resultaten van de drie maanden die eindigden op 31 maart 2015 bekendgemaakt. De omzet bedroeg in het eerste kwartaal van 2015 789 duizend euro, wat 7 procent hoger is dan in het eerste kwartaal van 2014. Hoewel de waarde van de geïmplementeerde diensten daalde, groeide het aantal geïnstalleerde eenheden met 28 procent ten opzichte van het eerste kwartaal van 2014. Ontkoppelingsmanagement bleef sterk, waarbij 44 procent van alle ontkoppelingen het gevolg was van servicevervangingen. Gemiddeld lag het aandeel van klanten die snel van aanbieder wisselden (churn) op 1 procent, wat een verbetering is ten opzichte van 2014, toen dit 1,1 procent was. De solide prestaties in verkoop en het lage aantal ontkoppelingen resulteerden in 209 duizend euro aan maandelijkse omzet door waardeverhogende diensten. Dit is 35 procent hoger dan in het eerste kwartaal van 2014. Dit plaatst het bedrijf in een gunstige positie voor toekomstige groei van zijn omzet.

euNetworks
Hannah Fox
Marketing Director
email: hannah.fox@eunetworks.com
skype: hannah_britt
office: +44 20 7952 1338
mobile: +44 7717 896 446

Release Summary

euNetworks Reports First Quarter 2015 Results.Solid sales & monthly incremental service revenue performance.Continued growth in recurring revenue, gross margin & adjusted EBITDA. Completed delisting.

euNetworks
Hannah Fox