Aftellen naar's werelds grootste geïntegreerde industrie-evenement tHIS van de gezondheidszorg is begonnen

The Health Industry Summit moet voor momentum zorgen in de Chinese markt voor gezondheidszorg

tHIS 2015

SHANGHAI--()--Met nog slechts enkele dagen te gaan tot de grootse lancering van The Summit Health Industry (tHIS) in Shanghai, China, nemen het enthousiasme en de anticipatie voor wat dit jaar het grootste evenement in de gezondheidssector ter wereld is toe. Meer dan 200.000 professionals staan klaar om te reizen vanuit 140 landen en alle hoeken van China om het evenement op 15-18 mei 2015 in het gloednieuwe National Exhibition & Convention Center (NECC), Shanghai, bij te wonen.

Dit mega-evenement, met als thema 'waar de wereld van de farmaceutische en medische industrie convergeren', zal naar verwachting een nieuw hoofdstuk inluiden voor de gezondheidszorg in China.

Het tHIS-evenement zal meer dan 280.000 vierkant meter beslaan en is het eerste B2B-evenement dat gebruik maakt van alle zalen van NECC (Shanghai). Een van de hoogtepunten op de Top is de vooraanstaande investeringsconferentie: Healthcare China 2015, een 2-daags programma van topniveau gericht op investeringen in de gezondheidszorg in en buiten China. Toonaangevende sprekers zijn Li Jian'ge, directeur van Tsinghua PBCSF, en He Wei, vice-voorzitter van het Centraal Comité van de Democratische Partij van de Chinese boeren en arbeiders, op een lange lijst van CEO's en overheidsfunctionarissen die op het punt staan om de volgende golf van investeringen en samenwerking in de gezondheidssector te starten. Boeiende onderwerpen omvatten de strategische lay-out voor het grotere platform van de gezondheidszorgsector van China, hervorming van het medisch systeem en innovatie in het tijdperk na internet, en nog veel meer.

Naast de uitverkochte segmenten Medical Equipment, Drug Formulation, Pharmaceutical Ingredients en Manufacturing Technology, vertegenwoordigd door toonaangevende verwante evenementen zoals GTEK, PHARMCHINA en API CHINA, staan nieuw gelanceerde shows en segmenten ook in de schijnwerpers, waaronder Natural Health en Nutrition China en Logistics Pavilion binnen PHARMCHINA.

Samen met meer dan 10.000 internationale kopers en afgevaardigden uit meer dan 140 landen en regio's zullen de paviljoens exposanten uit meer dan 20 regio's en landen verzamelen, waaronder de VS, Duitsland, Groot-Brittannië, Frankrijk, India, Israël, Italië, Japan, Korea, Maleisië, Nederland, Polen, Singapore, Zwitserland, Taiwan, Oostenrijk, Australië, België, Canada en Hong Kong. Experts in de industrie verwachten dat dit slechts het begin van de show in China is. Met duidelijke steun van de overheid voor de ontwikkeling van de gezondheidszorg en een kolossale toename in de investeringen om de groei te bevorderen, zal de top zorgen voor expansie en een grotere rol spelen in de wereldwijde handel, technologie en kennisuitwisseling van de zorgsector.

Reed Sinopharm Exhibitions
Sophie Zhang, +86-10-84556580