Stromasys verlengt de levensduur van Sun SPARC-systemen met CHARON-SSP

Oracle Platinum Partner

GENEVA--()--Stromasys, de pionier in virtualisatie van servers over verschillende platforms, lanceert vandaag CHARON-SSP, een naadloze oplossing voor de virtualisatie van klassieke Sun SPARC-apparatuur.

CHARON-SSP verlengt de levensduur van klassieke Sun SPARC-systemen in een gevirtualiseerde omgeving op standaard x86-computersystemen. Met CHARON-SSP verdwijnt de verouderde apparatuur en verhuist in luttele dagen alle software naar een nieuwe, gevirtualiseerde omgeving.

“Al meer dan vijftien jaar houdt Stromasys duizenden fabrieken, bedrijven en overheden draaiende wanneer hun apparatuur sterk verouderd is geraakt. We zorgen voor de continuïteit van bedrijven door hun klassieke apparatuur te virtualiseren”, zei John Prot, CEO van Stromasys. “Vanaf vandaag bieden we onze klanten CHARON-SSP aan, dat het spel rond bedrijfskritische applicaties verandert en toepassingen draaiende houdt tot ver in de toekomst.”

CHARON-SSP maakt het mogelijk dat Sun Solaris-toepassingen die op SPARC-systemen draaiden, zonder enige wijziging op x86-systemen kunnen draaien.

Media contacts:
Isabelle Jourdain – Global Head of Marketing