Online winkels Delticom nodigen jou uit voor Namibisch avontuur

HANOVER, Germany--()--Onverharde wegen, avontuur in de woestijn, bizarre landschappen en wilde dieren- blijf niet dromen, maar doe mee! Mytyres.co.uk, de Britse online winkel van Delticom, verloot in samenwerking met bandenfabrikant Continental een vijfdaagse off-roadsafari in Namibië, inclusief de vliegreis. Het Afrikaanse land zit vol spannende contrasten en schotelt bezoekers unieke landschappen en etnische diversiteit voor. Dromen over vrijheid en avontuur worden hier werkelijkheid!

Deelnemers kunnen van 1 tot 31 maart meedingen naar deze felbegeerde Landrover Experience Tour bij zeventien online winkels van Delticom, Europees leider in online bandenverkoop. In veertien landen is deelname aan de wedstrijd gekoppeld aan de aankoop van een Continental-product naar keuze (behalve in Duitsland). De winnaars - in ieder land wordt een safariplek verloot- leren gedurende deze spannende reis het Namibië van buiten de gebaande paden kennen.

Delticom AG
Susanne Kindor-d’Unienville