Quintiles benoemt Elgar Peerschke tot voorzitter Advisory Services

Elgar Peerschke, newly appointed president of Quintiles Advisory Services (Photo: Business Wire)

RESEARCH TRIANGLE PARK, N.C.--()--Quintiles heeft vandaag de benoeming van Elgar Peerschke tot voorzitter van de afdeling Advisory Services bekendgemaakt. Uit hoofde van deze functie is Peerschke verantwoordelijk voor de leiding aan Quintiles' adviesdienstorganisatie en de verdere ontwikkeling van deze tak.

Peerschke brengt meer dan 25 jaar aan ervaring naar Quintiles. Hiervoor was hij vennoot van Bain & Company. Eerder werkte Peerschke ruim tien jaar voor McKinsey and Company, waar hij meerdere bestuursfuncties bekleedde.

"In zijn gehele loopbaan heeft Elgar zich gericht op de gezondheidszorg, waarbij besturen van biofarmaceutische klanten voorzag van scherpe inzichten en richtlijnen", zei Tom Pike, CEO van Quintiles. "Zijn rijke ervaring met innovatieve oplossingen voor de biofarmaceutische industrie is in combinatie met zijn expertise in leiderschap een gigantische aanvulling op het reeds sterke team van Quintiles."

Quintiles
Mari Mansfield, Media Relations (mari.mansfield@quintiles.com)
+1-919-998-2639
Karl Deonanan, Investor Relations (InvestorRelations@quintiles.com)