Hoofd privacy Ghostery spreekt met EP over verordening gegevensbescherming

LONDON--()--Ghostery, leider in digitale privacy en transparantie, zal op de Internationale dag van Databeveiliging het Europees Parlement toespreken over het potentieel van data en de invloed van de door de EU voorgestelde Algemene verordening gegevensbescherming.

Nu bedrijven informatie op nieuwe en innovatieve wijze verzamelen en gebruiken, is het noodzaak dat informatie ongehinderd grenzen overgaat. Todd Ruback, hoofd privacy van Ghostery, zal vertellen over de manier waarop data, mits effectief ingezet, ongelimiteerde mogelijkheden biedt. Daarnaast zal hij uitleggen hoe de nieuwe verordening over gegevensbescherming de handel en concurrentiepositie van het Europese bedrijfsleven kan versterken.

Press:
GingerMay PR