Omzet Trade Extensions groeit met 26 procent

LONDON--()--Trade Extensions, de toonaangevende aanbieder van software voor grootschalige elektronische inkoop en optimalisatie, geeft een vervolg aan zijn duurzame en winstgevende groei. De omzet van het bedrijf groeide in 2014 met 26 procent, waarmee de onderneming in de afgelopen drie jaar in omvang is verdubbeld.

Trade Extensions dankt deze groei nog altijd aan complexe sourcing- en optimalisatieprojecten voor grote bedrijven. Deze klanten zijn voornamelijk afkomstig uit de logistiek, de onderhoudssector en de verpakkingsindustrie.

"Als gevolg van de complexiteit van hun inkoop- en distributieketens zijn grote bedrijven goed gepositioneerd om te profiteren van ons eSourcing- en optimalisatieplatform TESS", zei Garry Mansell, bestuursvoorzitter van Trade Extensions. "Wanneer we onze klanten behouden, gebruiken ze TESS niet alleen voor herhaaldelijke, grootschalige inkoop, maar zien ze ook dat ze de technologie bij andere onderdelen van hun bedrijf kunnen inzetten."

Trade Extensions
Niklas Pettifor