PHT maakt serie over centrale positie van patiënt bij onderzoek

BOSTON & GENEVA--()--Een nieuwe videoserie van PHT Corporation laat zien hoe wetenschappers, technologen en een patiënt discussiëren over toekomst van onderzoek waarin de patiënt centraal staat. PHT is een toonaangevende aanbieder van elektronische gegevens voor klinisch onderzoek die door patiënten zijn voortgebracht.

PHT filmde de gesprekken tijdens het PHT PRO & eCOA Congress. Dit congres is een educatief evenement waarbij de farmacie ijvert voor vooruitgang in elektronische systemen en onderzoeksuitkomsten die van de arts of patiënt afkomstig zijn.

"De filmpjes laten zien hoe sponsoren onderzoeksprogramma's patiëntgerichter kunnen maken en de patiënttevredenheid kunnen verbeteren", zei Sheila Rocchio van de afdeling marketing en bedrijfsstrategie van PHT.

For PHT Corporation
Brenda Nashawaty, 617-688-3253