Phoenix introduceert Xpression voor automatisering selfservice

LONDON, Ontario--()--Phoenix Interactive heeft met behulp van zijn filosofie voor de selfservicesoftware van meervoudige verkoopkanalen de ultieme software voor transformatie van retailbanken gecreëerd: Xpression. Deze alles-in-éénoplossing combineert de fysieke complexiteit van selfserviceautomatisering met de fijne kneepjes van een naadloze en menselijke klantervaring.

"We hebben gekeken naar de manier waarop de sector transactiemigratie aanpakt. We zagen ook hoe klanten de geldautomaat links lieten liggen en meteen naar een bediende liepen voor relatief eenvoudige transacties. Dit model is gebroken, dus hebben we een betere methode bedacht voor hulp aan klanten tijdens de transformatie van hun dagelijkse bankactiviteiten. Xrpession breekt het paradigma van geassisteerde, selfservicehandelingen bij retailbanken", vertelde Kyle McDondals, oprichter en CEO van Phoenix.

Phoenix Interactive
Marlene Goncalves, 519-679-2913