Flexwebhosting introduceert nieuw merk SLIMON en lanceert websitebouwer met CM4-all Sites-oplossing in Nederland

Flexwebhosting, een toonaangevende hostingprovider in Nederland, start nieuwe bedrijfstak met de uit Duitsland afkomstige premium oplossing van Content Management AG voor het bouwen van websites.

KEULEN, Duitsland & BOSTON--()--Content Management AG, een vooraanstaande leverancier van webapplicaties en diensten met toegevoegde waarde, kondigt trots aan dat Flexwebhosting BV een op CM4all Sites gebaseerde klantenvriendelijke oplossing voor het bouwen van websites heeft gelanceerd onder het onlangs gelanceerde merk SLIMON. Flexwebhosting heeft meer dan 150.000 geregistreerde domeinnamen voor 60.000 klanten en is vandaag een van de grootste webhostingleveranciers van Nederland. Eindklanten kunnen door middel van een aantrekkelijk aanbod van functionaliteiten kiezen uit vier verschillende pakketten, van “Visitekaartje” tot “Unlimited,” voor een prijs van tussen €1,95 en €13,95 per maand. Voor alle klanten is een extra try-and-buy pakket beschikbaar waarmee klanten 14 dagen lang alle functies van de SLIMON-websitebouwer gratis kunnen uitproberen.

“Na een uitgebreid marktonderzoek hebben wij een partner geselecteerd waarmee wij het product kunnen afstemmen op onze behoeften, zodat wij zelfs onze meest veeleisende klanten de softwarekwaliteit en gebruikerservaring kunnen aanbieden die zij nodig hebben. Het was onze vaste overtuiging dat om werkelijk het verschil te maken en optimale resultaten te halen, wij een nieuw merk moesten creëren en lanceren dat volledig gericht is op wat onze klanten nodig hebben voor het bouwen van hun websites nu en in de toekomst – en dat is precies waar SLIMON voor zal zorgen,” zegt Rolph Schmitz, Chief Operating Officer (COO) van Flexwebhosting.

CM4all Sites levert ook zeer overtuigende websites met honderden design-templates, weblettertypes en filtereffecten voor achtergrondbeelden, waarmee gebruikers zelf een voorstelling kunnen maken voor het creëren van een eigen attractieve website. Met de instant opstartpagina van CM4all Sites, een intuïtieve What You See Is What You Get (WYSIWYG)-editor en de CM4all-widgettechnologie ligt het maken van een geavanceerde en professionele website voor gebruikers op elk niveau binnen handbereik. De geïntegreerde oplossing bevat functionaliteiten zoals contactformulieren, fotogalerijen, en connectiviteit met sociale media zoals Facebook®, Twitter® en Google+™. OEM-partners kunnen het aantal widgets eenvoudig uitbreiden en deze via CM4all aan hun eigen unieke Widget Developer Network toevoegen.

"Wij zijn verheugd dat wij nog een nieuwe toonaangevende speler kunnen verwelkomen op ons OEM-partnernetwerk voor het leveren van diensten aan de toekomstgerichte Nederlandse hostingmarkt. Het hoog gekwalificeerde 36 man tellende team van Flexwebhosting heeft zich volledig ingezet voor het ontwerp en de lancering van het nieuwe merk SLIMON. De innovatieve service die Flexwebhosting hierbij verleent is heel indrukwekkend," zegt Robert Schovenberg, CEO van Content Management AG. “Wij zijn ervan overtuigd dat de unieke capaciteiten van ons CM4all Sites-platform bij zullen dragen aan het voortdurende succes van het bedrijf.”

In de afgelopen weken werd er voor het bedrijfsontwerp van SLIMON een aangepaste Nederlandstalige versie van CM4all Sites geïnstalleerd in het gegevenscentrum van Flexwebhosting en geïntegreerd in de systeemomgeving.

2973 lettertekens, reproductie gratis, kopie op aanvraag.

Over CM4all:

Content Management AG (CM-AG) heeft zijn hoofdkantoor in Keulen, Duitsland, en ontwikkelt en distribueert software en infrastructuuroplossingen gebaseerd op een superieure schaalbare technologie waarmee klanten met gemak professionele desktop- en mobiele websites kunnen creëren, onderhouden en updaten.

CM4all heeft ruim drie miljoen betalende klanten wereldwijd en is een toonaangevende ontwikkelaar van gebruikersvriendelijke webapplicaties voor individuele OEM-partners die hier licentiehouders van zijn. De toepassingen zijn beschikbaar in meer dan 25 talen.

Tot de OEM-partners behoren 1&1 Internet AG, Arsys Internet S.L., Deutsche Telekom AG, Endurance International Group Inc., Hostpoint AG, NTT Communications, Strato AG, Swisscom AG en Verio Inc.

Voor meer informatie, ga naar www.cm4all.com.

Content Management AG
Dr. Ben Birkhofer