Terra Motors verovert de Europese markt op de EICMA.

- Het gaat de “A4000i” onthullen, ‘s werelds eerste elektronische scooter met smartphone-connectiviteit, op de EICMA Show van 2014 in Milaan. -

EICMA 2014

TOKYO--()--Terra Motors Corporation, Japan’s grootste innovator van elektrische twee- en driewielers zal de “A4000i” onthullen op de EICMA Show van 2014, gehouden in Milaan van 6-9 november. Zij zullen de eerste Japanse elektrische motorproducent zijn die de Europese markt met volle kracht zal veroveren.

Toru Tokushige, CEO van Terra Motors zei, “Terra Motors heeft het grootste marktaandeel in Japan gehad en heeft zich uitgebreid naar andere Aziatische landen. De vraag naar elektrische motoren neemt echter snel toe in Europa vanwege de zorg voor energie en milieu. Vandaag zijn we verheugd eindelijk onze toegang tot de Europese markt te mogen aankondigen.”

Terra Motors zal eerst uitbreiden naar Italië.

Terra Motors zal de A4000i in Italië in samenwerking met Spesso Srl. op de markt brengen. Daarna zal het plannen maken om binnen een jaar een distributeursovereenkomst aan te gaan met 3-5 Europese landen, met als doel hun producten vroeg in Europa te produceren.

“Wij zijn zeer verheugd dat de distibutie van elektrische voertuigen van Terra Motors in Italië aanvangt in samenwerking met ons bedrijf. Wij geloven dat naast het introduceren van kosteneffectieve en milieuverantwoorde elektrische voertuigen, de kwaliteit van de producten van Terra Motors een groot verschil zullen maken in deze altijd ontwikkelende industrie en eindelijk een kwaliteitsproduct zullen leveren dat echt een doorbraak kan zijn in het stedelijk vervoer” aldus Francesco Possio, Spesso’s EV Divisie Manager.

Een van de belangrijkste functies van de A4000i is ‘s werelds eerste smartphone-connectiviteit met zijn aandrijflijn. De A4000i zal het vlaggenschipmodel zijn dat de Europese perceptie over elektrische scooters moet veranderen. Bovendien zal Terra Motors ook de “BIZMO II” tentoonstellen op de EICMA, die volledig voldoet aan commerciële behoeften met een bereik van 150 km op een volle batterij.

Terra Motors zal hun klantenbestand in Europa uitbreiden om hun visie “toonaangevende innovaties met elektrische voertuigen in het creëren van een schone en duurzame samenleving” te bereiken.

Foto’s en informatie over A4000i:

Foto’s en informative over BIZMO:

Over Terra Motors

Terra Motors Corporation is een elektrische twee- en driewielerproducent in Japan. Het bedrijf werd opgericht in 2010 en heeft het grootste marktaandeel in Japan. Het hoofdkantoor is gevestigd in Shibuya, Tokio en heeft in het buitenland partnerfirma’s in India, Vietnam en de Filippijnen.

Voor meer informatie, ga naar http://www.terra-motors.com/

Terra Motors Corporation:
Tetsuya Ohashi (PR Manager), +81(0)3-6674-9558, +81(0)90-6166-4801