euNetworks sluit overeenkomst over schuldfinanciering

Brady Rafuse (Photo: Business Wire)

LONDEN & FRANKFURT, Duitsland--()--euNetworks GmbH heeft een overeenstemming gesloten met Barclays en RBC Capital Markets over een lening van 70 miljoen euro. Dat maakte euNetworks Group Limited vrijdag bekend. De kredietverstrekking wordt mogelijk uitgebreid naar 100 miljoen euro als organische of niet-organische groeikansen resultaat opleveren.

De voorwaarden voor de kredietlening zijn gunstig ten opzichte van de markt. Het geld wordt gebruikt voor algemene bedrijfsvoering, ontwikkeling van het netwerk en andere activiteiten voor de ontwikkeling van het bedrijf. Een deel van de nieuwe lening zal worden gebruikt voor de volledige afbetaling van een bestaande leenfaciliteiten die is ingegaan op 8 mei 2013.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

euNetworks
Investor and Press Contact