NEC lanceert UNIVERGE® SV9000-serie communicatieservers

- De nieuwste evolutie van de krachtige communicatieplatforms voor kleine, middelgrote en grote ondernemingen -

TOKIO--()--NEC Corporation (NEC) (TOKIO: 6701) heeft vandaag de lancering aangekondigd van de UNIVERGE SV9000-serie, de nieuwste reeks communicatieservers. De nieuwe servers bestaan uit de platforms SV9100, SV9300 en SV9500 en zijn bedoeld voor verschillende soorten klanten, van kleine en middelgrote bedrijven (MKB's) tot grote ondernemingen. Tegelijkertijd worden ook nieuwe terminals gelanceerd, waaronder de series DT800 en DT400, evenals de UT880, een innovatieve, nieuwe generatie bureautelefoon die een traditionele bureautelefoon en een Android-tablet in één toestel integreert.

“We zijn verheugd om deze krachtige reeks oplossingen op onze internationale markten te kunnen brengen”, aldus Osamu Noda, General Manager, Enterprise Networks Division, NEC Corporation. “Met de nieuwe SV9000-serie zet NEC de trend voort van het creëren van een natuurlijk migratiepad voor klanten, en verbeterde technologie om bedrijven te kunnen blijven bieden wat ze nodig hebben.”

De SV9500-communicatieserver is ontworpen voor grote ondernemingen en is verkrijgbaar als gevirtualiseerde software die de eerste volledige evolutie van het SV-telefoniesysteem van bedrijfsklasse biedt. Omdat de SV9500 verkrijgbaar is als toegewijd apparaat en als software, kunnen ondernemingsklanten kiezen voor de oplossing die het best bij hun bedrijfsstrategie past.

Het nieuwe SV9300-platform is een optie die geschikt is voor middelgrote bedrijven. De SV9100 is ontworpen als een alles-in-één uniform communicatieplatform (UC) voor MKB-bedrijven, en kan eenvoudig geïnstalleerd en beheerd worden.

NEC verruimt de benadering naar verticale markten zoals horeca, gezondheidszorg en onderwijs door een breed scala aan UC-toepassingen aan te bieden, waaronder mobiliteit en webconferencing. Daarnaast blijft de SV9000-serie een ondersteuning vormen voor krachtige oplossingen voor klantenservice.

Ga voor meer informatie over de UNIVERGE SV9000-serie naar www.necsv9000.com.

Neem voor de beschikbaarheid van de SV9000-serie en de nieuwe terminals contact op met uw regionale NEC-kantoor.

Over NEC Corporation
NEC Corporation is een toonaangevend bedrijf in de integratie van IT en netwerktechnologieën waar bedrijven en mensen over de hele wereld van profiteren. Door een combinatie van producten en oplossingen te bieden waarmee de ervaring en internationale kennis van het bedrijf telkens op een nieuwe manier worden aangewend, voldoen de geavanceerde technologieën van NEC aan de complexe en steeds veranderende behoeften van klanten. NEC biedt meer dan 100 jaar expertise op het gebied van technologische innovatie voor mensen, bedrijven en de samenleving. Ga voor meer informatie over NEC naar http://www.nec.com.

NEC contactinformatie pers (Japan):
NEC Corporation
Seiichiro Toda, +81-3-3798-6511
s-toda@cj.jp.nec.com
Joseph Jasper, +81-3-3798-6511
j-jasper@ax.jp.nec.com

NEC contactinformatie pers (Japan):
NEC Corporation
Seiichiro Toda, +81-3-3798-6511