Coca-Cola publiceert duurzaamheidsrapport

ATLANTA--()--Coca-Cola heeft dinsdag zijn elfde jaarlijkse duurzaamheidsrapport gepubliceerd. Het rapport besteedt aandacht aan de stappen die Coca-Cola heeft gezet richting de verwezenlijking van haar doelstellingen in 2020. Vorig jaar maakte de Amerikaanse frisdrankfabrikant deze duurzaamheidsdoelstellingen bekend.

"Coca-Cola kan slechts even gezond, levendig en veerkrachtig zijn als de gemeenschappen die ze met trots bedient. Daarom werken we samen met onze bottelpartners aan sterkere, actievere gemeenschappen en milieubescherming", legde Muhtar Kent, CEO van Coca-Cola, uit. "Door de kracht van samenwerking binnen de gouden driehoek van zakenleven, overheid en maatschappelijke organisaties te ontsluiten, is het mogelijk een grotere invloed uit te oefenen dan één enkele organisatie of sector kan bereiken."

The Coca-Cola Company
Erin Caffrey, +01 404-676-2683