BRS Labs verdubbelt marketing- en verkoopafdeling

AISight is part of BRS Labs’ AISight Everywhere™ platform, a centralized system with modules for intelligent video analytics, intelligent alerting and operations assistance for SCADA, network security, big data, building services and other core business functions. (Graphic: Business Wire)

HOUSTON--()--Behavioral Recognition Systems Inc. (BRS Labs) heeft zijn marketing- en verkoopteams verdubbeld. Dat maakte het bedrijf, dat het op kunstmatige intelligentie gebaseerde AISight ontwikkelde, dinsdag bekend.

Onlangs maakte BRS Labs bekend dat het een beursgang ambieert. Daarmee wil de onderneming het potentieel van de massale datastromen die voortvloeien uit het AISight-platform verzilveren. Met de verdubbeling van zijn verkoop- en marketingteams heeft BRS Labs een stap in die richting gezet. De uitbreiding van deze afdelingen zijn een essentieel onderdeel van het bedrijfsstrategie om de nieuwe mogelijkheden met 'big data' te verkennen. Bovendien wil BRS Labs de aanwezigheid van AISight met felheid uitbreiden op de bestaande, verticale markten.

BRS Labs
Jennifer Harrington, 713-590-5194