AquaFolds Aqua Data Studio 15 verrijkt database met visuele analyse

Aqua Data Studio 15. (Graphic: Business Wire)

SUNNYVALE, Calif.--()--AquaFold, Inc heeft Aqua Data Studio 15 uitgebracht. Aqua Data Studio 15 is een grote upgrade van AquaFolds database en managementsoftware. De upgrade bevat nieuwe functies voor visualisaties die licht werpen op onderliggende data. Met een paar muisklikken combineert Aqua Studio 15 tabellen, draaitabellen, grafieken en andere visualisaties met interactieve besturingspanelen en werkboeken. Deze informatie kan worden gedeeld met collega's en klanten.

"Instinctief maken we beter doordachte observaties over grote hoeveelheden data wanneer we die visueel waarnemen in grafieken en tabellen", legt CEO van AquaFold Niels Gron uit. "Aqua Data Studio 15 zet iedere database om in bruikbare visuele informatie."

AquaFold, Inc.
Guillermo Gron, +1-408-394-7120