Anatole stelt systeem voor telecombeheer tentoon in VS

Super Mobility Week 2014
Airwatch Connect 2014

COURBEVOIE, France--()--Anatole stelt van 8 tot 11 september de nieuwe versie van zijn SaaS-platform voor zakelijk beheer van mobiele communicatie tentoon tijdens de Super Mobility Week in Las Vegas en AirWatch Connect in Atlanta.

De Europese marktleider in het beheer van telecomkosten neemt deel aan de jaarlijkse top van TEMIA (Telecommunications Management Industry Association) tijdens de Super Mobility Week in Las Vegas. Anatole is een actief lid van TEMIA, zoals blijkt uit het lidmaatschap van de raad van bestuur van de vereniging en het voorzitterschap van de commissie internationale zaken, en deelt op 10 september zijn expertise in een paneldiscussie over privacy en naleving van wetten voor binnenlandse en internationale telecomdata.

Press Contact
Céline Tavernier, +33 (0)1 41 38 4997