EZTrader sluit driejarige exclusieve samenwerkingsovereenkomst met voetbalclub Feyenoord

EZTrader is ervan overtuigd dat dit samenwerkingsverband het bedrijf zal positioneren als de voornaamste provider van binaire opties in Nederland

ROTTERDAM, Nederland--()--EZTrader Inc (OTCPINK-SYMBOOL: WGMI) maakt met gepaste trots bekend een exclusieve driejarige strategische samenwerkingsovereenkomst te hebben gesloten met de voetbalclub Feyenoord, uitkomend in de hoogste divisie van Nederland.

Op grond van de exclusieve overeenkomst, wordt EZTrader een strategische partner van de club. De samenwerking strekt zich uit tot alle activiteiten van het team en de online aanwezigheid, waaronder een gemeenschappelijke website.

Feyenoord werd opgericht in 1908 en is een van de drie clubs die de Eredivisie (de hoogste divisie van het Nederlandse voetbal) over de afgelopen 100 jaar hebben gedomineerd. Het team behaalde 14 maal het kampioenschap van de Eredivisie won 11 maal de KNVB-beker, tweemaal de Johan Cruijff-schaal, eenmaal de Europacup I, tweemaal de UEFA-cup en eenmaal de Wereldbeker. Feyenoord staat bekend als een volksclub met een enorme aanhang in binnen- en buitenland.

Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, is trots en voldaan over de overeenkomst. ‘Door middel van de overeenkomst met EZTrader.com zijn we erin geslaagd opnieuw een grote onderneming toe te voegen aan onze voornaamste sponsors’, aldus Gudde. ‘Het overeengekomen samenwerkingsverband kan grotendeels worden toegeschreven aan onze commercieel directeur Mark Koevermans, die uitstekend gebruik heeft gemaakt van zijn groeiende internationale netwerk. De gesprekken tussen de beide partijen zijn in gang gezet na de uitwedstrijd van Feyenoord tegen Besiktas in Istanboel en de deal werd twee weken later beklonken. Dat zegt voldoende over het wederzijdse vertrouwen.’

Shimon Citron, CEO van EZTrader merkt op: ‘Het ethos van Feyenoord, de ambitie van de club en de aantrekkelijke speelwijze weerspiegelen onze ambitie om uit te groeien tot het voornaamste platform voor binaire opties, in Nederland en in de rest van Europa. We zijn zeer verheugd over dit strategische samenwerkingsverband met Feyenoord en we wensen de club heel veel succes.”

EZTrader, een toonaangevend platform voor binaire opties, volledig gereguleerd en geautoriseerd door CySEC, is nu een strategische partner van deze vooraanstaande Europese voetbalclub om haar positie op de Nederlandse markt te versterken.

Over Feyenoord Rotterdam

Feyenoord Rotterdam is een van de meest succesvolle clubs uit de geschiedenis van het Nederlandse voetbal en is een club met een rijke historie. De club werd opgericht in 1908 en behaalde het eerste nationale kampioenschap in 1924. Nadien heeft de club dertig grote trofeeën gewonnen. Feyenoord werd opgericht door een groep voetballende jongeren uit een arbeiderswijk in Rotterdam en wist binnen tien jaar de hoogste divisie in het Nederlandse voetbal te bereiken. De club heeft tot dusver 14 maal het landskampioenschap behaald, 11 maal de KNVB-beker en twee maal de UEFA-cup gewonnen en vele andere nationale en internationale successen behaald.

Over EZTrader

EZTrader Inc.(F/KA Win Global Markets Inc.) www.eztrader.com (OTCPINK-SYMBOOL WGMI), opgericht in 2008, is een van de pioniers op het gebied van de online handel in binaire opties en handhaaft zich als vooraanstaand, gerespecteerd en betrouwbaar platform voor binaire opties. EZTrader is momenteel beschikbaar in meer dan 11 talen en biedt meer dat 120 handelseenheden, waaronder valuta, aandelen en indexen. Het bedrijf groeit snel en blijft zoeken naar interessante mogelijkheden om haar positie in Europa te versterken. Het robuuste en betrouwbare platform en de toonaangevende technologie van de mobiele app zorgen ervoor dat EZTrader.com zich heeft ontwikkeld tot een van de populairste en meest geavanceerde platforms voor online handel in binaire opties. EZTrader.com is volledig eigendom van en wordt geëxploiteerd door WGM Services Ltd., een bedrijf dat volledig is gereguleerd en geautoriseerd door CySEC in heel Europa.

Safe Harbor-verklaring

Dit persbericht bevat uitspraken met betrekking tot de toekomst (“forward-looking statements”). In sommige gevallen zijn deze uitspraken met betrekking tot de toekomst te herkennen aan uitdrukkingen die betrekking hebben op de toekomst, zoals “gelooft”, “anticipeert”, “verwacht”, “plant”, “hoopt”, “zou”, “kan”, “zal”, “circa”, “mogelijk” of ontkennende of andere variaties daarvan, of vergelijkbare uitdrukkingen, hoewel niet alle uitspraken met betrekking tot de toekomst deze uitdrukkingen bevatten. We gebruiken bijvoorbeeld uitspraken met betrekking tot de toekomst wanneer we spreken over onze hoop dat het samenwerkingsverband met Feyenoord onze positie in Nederland en de rest van Europa zal versterken, of dat we uitkijken naar een interessante en succesvolle toekomst waar winnaars zullen opstaan. Deze uitspraken met betrekking tot de toekomst en hun implicaties zijn uitsluitend gebaseerd op huidige verwachtingen van het management van EZTrader Inc. (“EZTrader”), en zijn onderworpen aan diverse factoren en onzekerheden. Een groot aantal van deze factoren valt buiten de invloedsfeer van EZTrader en kan niet worden voorzien of gekwantificeerd. Derhalve kunnen de werkelijke resultaten wezenlijk afwijken van hetgeen wordt uitgedrukt of geïmpliceerd door dergelijke uitspraken met betrekking tot de toekomst. EZTrader neemt niet de verplichting op zich deze uitspraken met betrekking tot de toekomst te herzien in verband met gebeurtenissen of omstandigheden na de datum van publicatie van dit persbericht of het zich voordoen van onvoorziene gebeurtenissen.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Luther Pendragon
Harry Chathli