MARTA gebruikt AISight van BRS Labs voor openbare veiligheid

Loading media player...

Six of the nine largest mass transit agencies in the U.S. trust BRS Labs to keep their passengers safe.

HOUSTON--()--Behavioral Recognition Systems Inc. (BRS Labs), ontwikkelaar van het analysesysteem AISight voor de herkenning van onverwachte patronen in grote hoeveelheden data, blijft groeien binnen de doorvoersector. Een toenemend aantal doorvoerbedrijven kiest voor de prijswinnende software voor gedragsherkenning, als onderdeel van openbare veiligheidsmaatregelen. MARTA, het grootste systeem voor snelle doorvoer in de Amerikaanse stad Atlanta, is een van de grootste transitobedrijven die gebruik maken van AISight voor de verbetering van hun veiligheid en efficiƫntie.

Openbare veiligheid is een belangrijke zorg voor veel doorvoerbedrijven, die vaak miljoenen klanten per jaar bedienen. Het risico van een grote crisis blijft altijd bestaan en verdient veel aandacht.

BRS Labs
Jennifer Harrington, 713-590-5194