Aldea Solutions koos NTT Electronics'' decoder voor WK in Brazilië

BRASILIA, Brazilië & MONTREAL & YOKOHAMA, Japan--()--Aldea Solutions koos voor de wereldwijde uitzending van het WK voetbal Brazilië NTT Electronics' nieuwe encoder HVE9230. Het voetbaltoernooi vond deze zomer plaats van 12 juni tot 13 juli. Het netwerk van Aldea zond kwalitatief hoogstaande video's naar Noord- en Zuid-Amerika, Europa en Afrika.

"NTT's encoders zijn uitgekozen vanwege hun hoge kwaliteit en betrouwbaarheid bij het wereldwijd uitzenden van video's. Ze vielen bij onze klanten in goede aarde", vertelde CEO van Aldea Lionel Bentolila. "We voldeden aan alle verwachtingen van onze klanten en hebben het enthousiasme van de strijd op het WK voetbal uitgezonden. We gebruikten NTT-codecs voor het eerst op het WK van 2010 en zijn hier mee doorgegaan voor verslaggeving over internationale sportevenementen."

NTT Electronics Corporation
Daisuke Yoshida, +81-45-414-9180