Delticom viert vijftienjarig bestaan

Delticom, Europe's leading online tyre dealer, celebrates its 15 year anniversary. (Photo: Business Wire)

HANOVER, Duitsland--()--Delticom, een online bandenverkoper, viert deze maand zijn vijftiende verjaardag. Velen weten dat in 1999 Facebook en Twitter nog niet bestonden en mensen bij Apple vooral aan fruit dachten. In 1999 vierde de Bondsrepubliek Duitsland, net zoals Bruce Springsteen, haar vijftigste verjaardag, zou Goethe 250 jaar oud zijn, surften 10 miljoen Duitsers op het internet en werd Delticom opgericht. Dit was het begin van een ongeëvenaarde ontwikkeling in online bandenverkoop.

Delticom is niet alleen succesvol in Duitstalige landen, maar blijft ook in de rest van de wereld groeien. Sinds september 2013 maken ook de online Tirendo-winkels, beroemd gemaakt door merkambassadeur Sebastian Vettel, deel uit van de Delticom-groep. Momenteel heeft Delticom een aanbod van meer dan honderd merken en meer dan 25 duizend modellen.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Delticom AG
Susanne Kindor-d’Unienville