Internationale bedrijven nemen deel aan ChinaBio® Partnering Forum 2014

ChinaBio Partnering Forum 2014

CARLSBAD, Calif. & SUZHOU, China--()--Het ChinaBio® Partnering Forum 2014 vindt over enkele weken plaats op 7 en 8 mei in het Kempinksi Hotel in Suzhou. Dit is de enige samenwerkingsconferentie voor voor levenswetenschappen in China.

Farmaceutische bedrijven steunen het evenement van harte. Veel multinationals willen toegang tot de immense markt voor gezondheidszorg in China. AstraZeneca, Bayer, Bristol-Myers Squibb, Johnson & Johnson, Lilly, Lundbeck, Novo Nordisk en Roche zijn de farmaceutische bedrijven die de conferentie van dit jaar sponsoren. De toonaangevende Chinese bedrijven die aanwezig zijn op het evenement zijn Jiangsu Hengrui Medicine Co., Ltd., Luye Pharma Group, Ltd., Simcere Pharmaceutical Group en Tasley Pharmaceutical Group.

EBD Group
Erin Righetti