CEA maakt programmering, panel en exposanten voor CES Unveiled Londen bekend

CES Unveiled LONDON 2013
2014 International CES

ARLINGTON, Va.--()--De Consumer Electronics Association (CEA)® heeft vandaag haar programmering, panel en een voorlopige lijst met exposanten bekendgemaakt voor haar jaarlijkse CES Unveiled Londen evenement, een evenement voor mediaprofessionals, CE-bedrijfsanalitici, investeerders en bestuursleden uit de Britse technologie. Dit evenement, alleen op uitnodiging te bezoeken, brengt de dynamiek binnen de technologie onder de aandacht en dient als voorproefje op 2014 International CES, de verzamelplaats voor mensen die zich bezighouden met consumententechnologie. CES Unveiled Londen zal wereldwijd onderzoek onder de aandacht brengen, CES-nieuws bekendmaken en de nieuwste producten en technologie introduceren. CES Unveiled Londen vindt plaats op dinsdag 1 oktober 2013.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Consumer Electronics Association (CEA)
Tara Dunion, 703-907-7419
tdunion@CE.org
www.CE.org