BioPharm America 2013 programma leidt met geneesmiddelenontwikkelingspijplijn 'The Chameleon Rubik's Cube'

BioPharm America 2013

BOSTON & CARLSBAD, Calif. & WASHINGTON--()--EBD Group BioPharm America start op dinsdag 17 september met zijn 2013 programma met een Opening Plenary getiteld "Strategic R & D Planning: The Chameleon Rubik's Cube'.

Vaughn Kailian, directeur van MPM Capital, leidt de bijeenkomst waar ook anderen aanwezig zijn waaronder James Hoyes, voorzitter van EMD Serono, David Meeker, CEO van Genzyme en Roger Pomerantz, directeur Worldwide Licensing and Acquisitions bij Merck. Het panel discussieert over de langetermijnplanning van de pijplijn in de ontwikkeling van geneesmiddelen die kunnen worden vergeleken met een Rubik-kubus, waarvan de kleuren veranderen in die van zijn omgeving.

EBD Group
Erin Righetti