Kinaxis kondigt Flo Rida aan als muziekheadliner voor Kinexions 2024

Hiphop-hitmaker zal het podium betreden tijdens de belangrijkste supply chain-conferentie van het jaar

OTTAWA, Ontario--()--Kinaxis® Inc. (TSX:KXS), een wereldleider op het gebied van end-to-end supply chain-orkestratie, heeft vandaag aangekondigd dat multi-platina hiphopartiest Flo Rida in de spotlights zal staan op Kinexions, de jaarlijkse gemeenschapsconferentie van het bedrijf die van 17 t/m 20 juni 2024 in Miami plaatsvindt.

De in Florida geboren muzikant, bekend van de hitsingles 'Low', 'Right Round' en 'My House,' weerspiegelt de energieke Miami-sfeer die conferentiegangers zullen ervaren tijdens het evenement en geeft de focus van het bedrijf weer op muziek als een manier om mensen samen te brengen ter bevordering van de creativiteit en innovatie.

Mediarelaties
Jaime Cook | Kinaxis