Ubitus K.K. presenteert innovaties op het gebied van AIGC en Cloud Gaming op VivaTech 2024

PARIJS--()--Ubitus K.K. (hierna Ubitus), een toonaangevende aanbieder van cloudgamingtechnologie, is verheugd bekend te maken dat het bedrijf deelneemt aan Viva Technology 2024, het grootste startup- en technologie-evenement van Europa, dat plaatsvindt van 22 tot 25 mei in Paris Expo Porte de Versailles. Bezoekers kunnen kennismaken met de innovatieve oplossingen van Ubitus op stand D38 in het TTA-paviljoen, hal 1. Daar kunt u uw creativiteit de vrije loop laten met de AI-oplossingen van Ubitus.

Innovatieve demonstraties op de stand van Ubitus

Ubitus is verheugd om haar AI-technologieën te presenteren die iedereen helpen creatiever en productiever te werken. Hier kunnen bezoekers voor het eerst kennismaken van Ubi-chan in het Frans en met UbiArt, de generatieve AI-tool van het bedrijf voor visuele kunst.

Ubitus K.K.
TEL :