Wolters Kluwer herdefinieert Corporate Performance Management met aankondiging van AI-aangedreven CCH Tagetik Intelligent Platform

Nieuw, first-to-market platform maakt gebruik van de nieuwste generatieve en objectieve AI-technologie om het volledige pakket CPM-oplossingen van het bedrijf te versterken

NEW YORK--()--Wolters Kluwer, een wereldleider op het gebied van informatie, software en diensten voor professionals, heeft vandaag zijn AI-aangedreven CCH Tagetik Intelligent Platform aangekondigd, dat is ontworpen om de efficiëntie, nauwkeurigheid en strategische vaardigheden van het kantoor van de CFO digitaal te transformeren.

Ralf Gärtner, Senior Vice President & General Manager, Corporate Performance Management (CPM) Solutions bij Wolters Kluwer, verklaarde: “Wij zijn de eersten die een intelligent, door AI ondersteund platform op de markt brengen dat een hele reeks CPM-oplossingen verbetert.

Contactpersoon voor de media
Sarah Whybrow