DXC Technology breidt wereldwijde samenwerking met ServiceNow uit om Enterprise Service Management en operationele transformatie te versnellen, ondersteund door DXC Platform X™

Nieuwe DXC ServiceNow Strategic Business Group en uitgebreide samenwerkingsovereenkomst positioneren DXC als een toonaangevende leverancier van servicebeheer voor ondernemingen, met een van de grootste ServiceNow-instanties wereldwijd

ASHBURN, Va.--()--DXC Technology (NYSE: DXC), een toonaangevend Fortune 500-bedrijf voor wereldwijde technologiediensten, heeft de oprichting aangekondigd van een nieuwe wereldwijde DXC ServiceNow Strategic Business Group om marktleidende, kostenefficiënte, veerkrachtige technologiediensten die de serviceactiviteiten van ondernemingen transformeren, gebouwd op DXC Platform XTM.

DXC heeft ServiceNow uitgeroepen tot de geprefereerde workflowpartner voor DXC Platform X, een datagestuurd, intelligent automatiseringsplatform dat helpt bij het detecteren, voorkomen en aanpakken van problemen met veerkrachtige, zelfherstellende IT-domeinen. NelsonHall heeft DXC Platform X uitgeroepen tot “Leader in Cognitive & Self-Healing IT Infrastructure Management”, wat een weerspiegeling is van het vermogen van DXC om onmiddellijke voordelen te bieden door middel van automatisering en tegelijkertijd te voldoen aan de eisen van de klant voor hun toekomstige operationele modellen.

Jim Pasinski, Corporate Media Relations, +1-716-307-5454, james.pasinski@dxc.com