Nexway kondigt vertrek aan van Chief Strategy Officer Casey Potenzone

E-commerce en betalingsleider Nexway en de heer Potenzone komen onderling overeen om uit elkaar te gaan

PARIJS--()--Nexway SAS, een leider op het gebied van e-commerce en betalingen, heeft vandaag aangekondigd dat Chief Strategy Officer Casey Potenzone op 31 december het bedrijf zal verlaten.

De heer Potenzone kwam in 2014 bij Nexway als hoofd verkoopactiviteiten en werd in 2017 benoemd tot Chief Strategy Officer. Sindsdien heeft hij sterk leiderschap getoond als lid van de Raad van Bestuur, waarbij hij een nieuwe bedrijfsbrede strategie implementeerde en toezicht hield op de verkoop, het accountbeheer en de marketing teams.

“Ik ben Casey erg dankbaar voor zijn service en bijdrage aan het bedrijf”, aldus CEO Victor Iezuitov. “Casey heeft tijdens zijn ambtsperiode een sleutelrol gespeeld in het beheer van ons bedrijf en was van vitaal belang bij het werven van nieuwe klanten.”

PR contact for Nexway:
Cécile Abescat