Shiseido markeert de 30e verjaardag van gemeenschappelijk dermatologieonderzoek

-Nog eens 6 jaar samenwerking met dermatologisch laboratorium in de VS-

Shiseido’s President and CEO, M. Uotani, Executive Vice President, Y. Shimatani, CBRC Director, Dr. D.E.Fisher and President, MGH Dr. P. Slavin (Photo: Business Wire)

TOKIO--()--Shiseido Company, Limited (“Shiseido”) is op dinsdag 17 september 2019 overeengekomen om zijn onderzoeksalliantie met het dermatologisch laboratorium CBRC (Cutaneous Biology Research Center), opgericht door de Harvard Medical School Dermatology Research Labs, en het Massachusetts General Hospital in Boston, Massachusetts, Verenigde Staten, uit te breiden voor nog eens zes jaar. Deze nieuwe overeenkomst zal van kracht zijn van juli 2021 tot juni 2027.

Het CBRC is opgericht in 1989 en staat bekend als een laboratorium van wereldklasse op het gebied van dermatologie. Shiseido werkt al 30 jaar samen met het CBRC als pionier op het gebied van open innovatie en streeft naar een ongekende onderzoekssamenwerking met externe organisaties in binnen- en buitenland. Veel van de geavanceerde onderzoeksresultaten worden gebruikt in ons productonderzoek en -ontwikkeling.

Ms. June Sato
Shiseido Company, Limited