BolySolar Aankondiging van de lancering van BolySolar Tree

BolySolar Tree (Graphic: Business Wire)

SANTA CLARA, Californië & SHENZHEN, China--()--Bolymedia Holdings Co. Ltd., een wereldwijd hightech bedrijf met hoofdzetel in Silicon Valley, is verheugd om zijn vijfde gepatenteerde hernieuwbare energieproduct - BolySolar Tree - aan te kondigen in de Anaheim, Californië SPI te houden op 24-27 september 2018.

BolySolar is een complete set van zonne-energietechnologieën en -producten die een revolutie in de gehele energie-industrie teweeg zal brengen. Op SPI deze maand presenteert het bedrijf zijn vijfde product uit de groeiende lijn van zonne-energietechnologieën - de BolySolar Tree.

Het diagram toont het basisontwerp van de BolySolar Tree.

Het basisidee van de BolySolar Tree is om dubbelzijdig gebruik van zonne-energie mogelijk te maken met behulp van spiegels, waardoor de kosten van het zonne-energiesysteem worden verlaagd en elektriciteit voor een langere periode wordt opgewekt. Vergeleken met de conventionele vast gemonteerde PV-paneelsystemen of tracker gemonteerde PV-systemen biedt de BolySolar Tree vele voordelen.

Bolymedia Holdings Co. Ltd.
Dr. Xiaoping Hu, +86-755-2680 5999
President and CEO
Sales@bolymedia.com

Bolymedia Holdings Co. Ltd.
Dr. Xiaoping Hu, +86-755-2680 5999
President and CEO