Immunocore presenteert nieuwe data uit IMCgp100-102 Proef in Metastatisch Uveal Melanoom op ASCO Jaarlijkse meeting

OXFORD & CONSHOHOCKEN--()--Immunocore Limited, een toonaangevend T-celreceptor (TCR) bedrijf dat zich toelegt op het leveren van eersteklas biologische therapieën die het potentieel hebben om levens te transformeren, kondigt vandaag aan dat nieuwe gegevens van de fase I / II dosis escalatie studie van zijn volledig eigendom, leidend programma, IMCgp100, in metastatische uveale melanoom (BMM) zal worden gepresenteerd op de American Society of Clinical Oncology (ASCO) Annual Meeting in Chicago op 4 juni 2018.

Patiënten met metastatisch uveum melanoom hebben een uiterst zeldzame vorm van oogkanker en er zijn momenteel weinig behandelingsopties die hun behoeften kunnen richten,” zei Dr. Chris Coughlin, Chief Medical Officer bij Immunocore. “We zijn actief aan het recruteren voor onze cruciale studies in metastatisch uveumelanoom en kijken ernaar uit om bijgewerkte algemene overlevingsgegevens van onze IMCgp100-102-studie te delen tijdens de ASCO-vergadering van dit jaar.”

Immunocore
Andrew Hotchkiss, +44 (0) 1235 438600
Chief Executive Officer
info@immunocore.com