321bezorgd! print24.com breidt haar populaire leveringsmodel uit door toevoeging van nog meer producten

Online printshop richt zich op toekomstgerichte technologieën en verdubbelt het aantal producten dat beschikbaar is met 3-2-1

RADEBEUL, Duitsland--()--De online printshop UNITEDPRINT SE, eigenaar van vermaarde merken als print24.com, heeft haar populaire leveringsmodel – waarbij klanten de betreffende producten bij standaardlevering ontvangen binnen drie dagen, bij expreslevering binnen twee dagen en bij prioriteitslevering binnen één dag – uitgebreid door het beschikbaar te maken voor nog veel meer producten.

Het aantal producten uit het uitgebreide portfolio van print24.com dat kan worden besteld met korte levertijden is wegens de zeer grote vraag verdubbeld. Klanten kunnen producten kiezen uit verschillende categorieën en kunnen nu nog meer producten bestellen via het '3…2…1…bezorgd!'-leveringsmodel – inclusief populaire Topsellers als Flyers, Visitekaartjes en Briefkaarten!

De online printshop richt zich daarom in toenemende mate op de consistente digitalisering van haar producten. In het eerste kwartaal van dit jaar investeerde print24.com miljoenen in de nieuwe digitale drukpersen HP 10000 en HP 12000, waarmee het bedrijf aantoont ook op de lange termijn nieuw marktpotentieel te kunnen aanboren.

“Investeren in hoogwaardige digitale drukpersen is een van onze strategieën voor de lange termijn, zodat we in de toekomst nog beter en – in het kader van ons 3-2-1-leveringsmodel – nog sneller kunnen inspelen op de behoeften van onze klanten”, aldus Ali Jason Bazooband, Managing Director voor Innovatie/Marketing bij print24.com.

print24.com is een merk van UNITEDPRINT SE, een wereldwijd en op innovatie gericht e-commerce bedrijf voor print en media. Als een van de toonaangevende printshops van Europa heeft UNITEDPRINT SE circa 700 personeelsleden in dienst. Het bedrijf exploiteert bekende merken als print24, Easyprint, Unitedprint, getprint, printwhat, FIRSTPRINT, DDK PRINT BIG, infowerk en Unitedprint Shop Services (USS) op 26 locaties wereldwijd (in Duitsland, 21 andere Europese landen, en in Brazilië, China, Canada en de VS). Naast de standaard printproducten voorziet Unitedprint haar klanten van hoogwaardige producten en diensten op het gebied van textieldruk, fotoafdruk, grootformaat, reclamemateriaal en reclameapparatuur, en in de horeca- en gastronomiesector.

unitedprint.com SE
Marcel Sohrmann