CSCĀ® versterkt Europees team

Nieuwe medewerkers breiden afdelingen kapitaalmarkten in Ierland, Luxemburg en Verenigd Koninkrijk uit

Jonathan Hanly, CSC managing director, Ireland (Photo: Business Wire)

WILMINGTON, Del.--()--CSC, wereldwijd toonaangevend in zakelijke, juridische, fiscale en digitale merkdiensten, heeft drie benoemingen gedaan op belangrijke posities van zijn onderdeel voor kapitaalmarkten in Ierland, Luxemburg en het Verenigd Koninkrijk. Jonathan Hanly treedt bij CSC aan als algemeen directeur (Ierland), Hinnerk Koch als algemeen directeur (Luxemburg) en Aline Sternberg als hoofd transactiediensten (Verenigd Koninkrijk).

Tezamen brengt het drietal brengt de Europese vestigingen van CSC meer dan vier decennia aan ervaring, met expertise in investment banking, juridisch advies, accountancy en technologie. De directie van CSC ziet hun komst als belangrijke stap vooruit voor het bedrijf.

CSC
Rob Kalesse