Audison presenteert in nieuwe, epische video Full DA HD voor audiosysteem in auto

Met pure, digitale signaaloverdracht van Full DA HD ervaart u de emotie van livemuziek in uw auto

Thanks to Full DA HD you can enjoy high resolution sound quality in your car audio system (Photo: Elettromedia)

POTENZA PICENA, Italië--()--Audison, een toonaangevend Italiaans bedrijf in audioversterkers, luidsprekers en audioprocessors voor auto’s, lanceert de campagne #nextaudioexperience om de verbluffende voordelen van Full DA HD onder de aandacht te brengen. De campagne effent de weg naar een nieuw tijdperk in mobiele audio. Deze doorbraaktechnologie levert pure, digitale signaaloverdracht van de bron via de processor naar de versterkers in Hi-Res-format. In traditionele audiosystemen wordt de muziek meerdere keren van digitaal naar analoog (en vice versa) omgezet voordat het geluid uw oren bereikt. Door deze conversies verliest het geluid aan kwaliteit. “Full DA HD behoudt de superieure kwaliteit van Hi-Res-audio, omdat het vrij blijft van de typische ruis die analoge connecties veroorzaken en gebruikmaakt van slechts één omzetting van digitaal naar analoog via kwalitatief hoogstaande converters in de versterker”, legt technisch bestuurder Emidio Vagnoni van Audison uit. Dit betekent dat muziek in Hi-Res volledig digitaal blijft totdat de muziek wordt versterkt en naar de speakers gaat. Door een digitaal audiosignaal door te zetten, vol details en emotie, geeft Full DA HD u de kans muziek te ervaren zoals in die in de studio tot stand is gekomen met een puur en helder geluid.

Elettromedia Srl
Matteo Kalogris