Camila Cabello gaat de straat op in SKECHERS

Nieuwe wereldwijde marketingcampagne die in augustus 2017 gelanceerd wordt

Camila Cabello is het nieuwe gezicht van de wereldwijde marketingcampagne van SKECHERS die in het najaar van 2017 wordt gelanceerd (foto: Business Wire)

Manhattan Beach, Californië.--()--SKECHERS (NYSE:SKX) kondigde aan dat dit wereldwijd bekende schoenenmerk een samenwerking aangaat met de succesvolle musicus Camila Cabello voor een wereldwijde marketingcampagne van SKECHERS voor de damesschoenencollectie. De 20 jaar oude zangeres/songwriter lanceert haar SKECHERS-campagne later deze maand, en in het najaar daarop volgt haar eerste soloalbum.

"Dit jaar is voor mij het begin van een heel nieuw hoofdstuk, zowel in mijn muziek als naar hoe ik naar het leven kijk. Ik ga hierbij graag de samenwerking met SKECHERS aan", zei Camila Cabello. "Naast de stijl en het comfort van SKECHERS-schoenen, kan ik ook de filantropische instelling van SKECHERS erg waarderen. SKECHERS maakt het verschil. Of ze nu nieuwe schoenen aan miljoenen kinderen geven of het leven van asieldieren redden. Ik vind het belangrijk om mijn succes te gebruiken om iets goeds te doen, en samen te werken met bedrijven die net als ik ook geloven dat je goede dingen moet doorgeven. Ik hou van vrijgevigheid, en ik verheug me erop die positiviteit als nieuwe ambassadeur van SKECHERS met de wereld te delen."

"Camila is de logische opvolger in onze lange rij bekende zangers en zangeressen. Ze is al bij miljoenen mensen geliefd en gaat het heel ver schoppen dit jaar en ook daarna", voegde Michael Greenberg, directeur van SKECHERS, hieraan toe. "Ze was vorig jaar een van de '25 meest invloedrijke tieners' volgens Time , heeft Engelse en Spaanse hits geschreven en heeft contact met fans in een moeilijk te bereiken marktsegment: millennials en de generatie Z. Door haar zelfvertrouwen en karakter is ze geweldig als wereldwijd icoon voor ons merk."

De in Cuba geboren zangeres/songwriter Camila Cabello (Epic Records/SYCO) staat niet voor het eerst in de spotlights. Na vier jaar bij Fifth Harmony begint Cabello haar solocarrière en dit jaar is ze al vijf keer genomineerd voor de Teen Choice Awards. Ze scoorde recent samen met MGK de hit 'Bad Things', waar ze twee keer een platina certificaat voor kregen. De hit werd 270 miljoen keer via Spotify gestreamd en zorgde ervoor dat Cabello werd beschouwd als de eerste vrouwelijke artiest met een nummer 1 hit in de Top 40 met en zonder een groep. Ze heeft ook samengewerkt met J Balvin en Pitbull in de single 'Hey Ma' voor de populaire soundtrack van Fate of the Furious, en ook met Shawn Mendes voor het met platina gecertificeerde duet 'I Know What You Did Last Summer', die op nummer 10 stond op de radio en op nummer 20 in de Amerikaanse Hot 100. Momenteel is Cabello op tournee met Bruno Mars op zijn 24K Magic World Tour.

De huidige ambassadeurs van SKECHERS zijn onder anderen multi-platinum musicus Meghan Trainor, acteur Rob Lowe, model en actrice Kelly Brook, tv-persoonlijkheid Brooke Burke-Charvet en sportlegendes zoals David Ortiz, Joe Montana, Sugar Ray Leonard en Howie Long, naast de topsporters in Skechers Performance.

Over SKECHERS USA, Inc.

SKECHERS USA, Inc, gevestigd in Manhattan Beach, Californië, ontwerpt, ontwikkelt en vermarkt een breed scala aan lifestyle schoeisel voor mannen, vrouwen en kinderen, evenals sportschoenen voor mannen en vrouwen. SKECHERS-schoenen zijn te koop in de Verenigde Staten en in meer dan 160 landen en gebieden over de hele wereld in warenhuizen en speciaalzaken, in meer dan 2305 winkels van SKECHERS en van derden, en via de websites van het bedrijf. Het bedrijf voert zijn internationale werkzaamheden uit via een netwerk van wereldwijde distributeurs, joint venture-partners in Azië en het Midden-Oosten en volledige dochterondernemingen in Canada, Japan, Europa en Latijns-Amerika. Ga voor meer informatie naar skechers.com en volg ons op Facebook (facebook.com/SKECHERS) en Twitter (twitter.com/SKECHERSUSA).

Dit persbericht bevat bepaalde, op de toekomst gerichte uitspraken, die vallen onder de 'safe harbor'-bepalingen van de Private Securities Litigation Reform Act van 1995. Deze op de toekomst gerichte uitspraken omvatten, zonder beperking, de toekomstige nationale en internationale groei van het bedrijf, de financiële resultaten en de activiteiten, inclusief de verwachte netto inkomsten en verdiensten, de ontwikkeling van nieuwe producten, de toekomstige vraag naar zijn producten, geplande nationale en internationale groei, opening van nieuwe winkels en extra uitgaven, en de reclame- en marketinginitiatieven. Toekomstgerichte uitspraken zijn te herkennen aan het gebruik van toekomstgerichte taal, zoals 'geloven', 'anticiperen', 'verwachten', 'schatten', 'van plan zijn', 'plannen', 'projecteren', 'zal zijn', 'zal blijven', 'zal leiden tot', 'zou', 'kan', 'zou kunnen', of varianten van deze woorden met dezelfde betekenis. Een aantal risico's en onzekerheden kan ertoe leiden dat werkelijke resultaten aanzienlijk afwijken van de resultaten zoals die in de toekomstgerichte uitspraken worden genoemd. Factoren die dergelijke verschillen kunnen veroorzaken of daaraan bijdragen omvatten internationale economische, politieke en marktomstandigheden, waaronder het onzekere herstel in Europa; in stand houden, beheren en voorspellen van kosten en de juiste voorraadniveaus; verlies van belangrijke klanten, verminderde vraag door de detailhandel in de bedrijfstak en de annulering van bestelverplichtingen door gebrek aan populariteit van bepaalde ontwerpen en/of categorieën van producten, in stand houden van merkimago en intense concurrentie tussen de verkopers van schoenen voor consumenten, vooral in de sterk concurrerende sportschoenenmarkt; anticiperen, identificeren, interpreteren of voorspellen van veranderingen in de modetrends, de vraag van de consument voor de producten en de verschillende marktfactoren hierboven beschreven; omzetniveau tijdens de lente, begin van het schooljaar en de verkoop in vakantieseizoenen; en andere factoren waarnaar wordt verwezen in het jaarverslag van het bedrijf op formulier 10-K voor het jaar eindigend op 31 december 2016 en het kwartaalverslag op formulier 10-Q voor de drie maanden eindigend op 30 juni 2017. De hier opgenomen risico's zijn niet uitputtend. Het bedrijf opereert in een sterk concurrerende en snel veranderende omgeving. Nieuwe risico's ontstaan ​​van tijd tot tijd en de bedrijven kunnen niet al deze risicofactoren voorspellen, noch kunnen de bedrijven de impact van al deze risicofactoren op hun respectievelijke bedrijvigheid beoordelen of de mate waarin elke factor of combinatie van factoren ervoor zorgt dat werkelijke resultaten wezenlijk verschillen van die genoemd in enige toekomstgerichte uitspraak. Gezien deze risico's en onzekerheden moet er niet volledig op toekomstgerichte uitspraken worden vertrouwd als een voorspelling van de werkelijke resultaten. Bovendien moeten de gerapporteerde resultaten niet worden beschouwd als een garantie voor de toekomst.

SKECHERS USA
Jennifer Clay