Rimini Street verruimt bereik technologisch platform naar ondersteunende diensten voor IBM, Microsoft en SAP (Sybase) Databases

Rimini Street Expands Technology Platform Coverage to Include Support Services for IBM, Microsoft and SAP (Sybase) Databases (Photo: Business Wire)

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc., een toonaangevende verlener van ondersteunende diensten voor Oracle- en SAP-producten, heeft vandaag bekendgemaakt dat zes nieuwe database-platforms beschikbaar zijn: de IBM DB2, Microsoft SQL Server, en SAP ASE, SAP IQ, SAP SQL Anywhere en SAP Advantage Server (samen de voormalige Sybase-reeks van databaseproducten van SAP). De services van Rimini Street ondersteunen aanverwante onderdelen voor verkopers, zoals IBM DB2 Tools voor Linux, UNIX en Windows; Microsoft SQL Server Management Studio; en SAP Replication Server. Het bedrijf verleent reeds ondersteunende diensten voor deze producten.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925 523-8414