UNITEDPRINT SE investeert in digitaal printen

Online printshop vergroot productievermogen binnen snelgroeiende printsector

RADEBEUL, Duitsland--()--De online printshop UNITEDPRINT SE, waartoe onder andere de bekende merken print24, Easyprint en DDK PRINT BIG behoren, breidt haar productievermogen aanzienlijk uit met twee gloednieuwe HP Indigo 10000 digitale printmachines.

Deze machines maken gebruik van hoge-definitie beeldvorming en produceren daardoor printresultaten van nog hogere kwaliteit binnen een kortere productietijd. De online printer streeft ernaar de digitale printactiviteiten vanaf zomer 2017 een boost te geven met verdere investeringen.

Ali Jason Bazooband, Managing Director voor Innovatie/Marketing bij UNITEDPRINT SE, noemt de investering in nieuwe printmachines een 'ongelofelijke stap voorwaarts' en voegt toe: “Met deze apparatuur voor digitaal printen op groter formaat bieden we onze klanten absolute topkwaliteit voor hun Brochures en Posters – en dit alles tegen verbazingwekkend lage prijzen en voor oplages vanaf slechts 1 exemplaar.”

UNITEDPRINT SE is van plan om later dit jaar nog meer te investeren in groeiende markten en technologie, om haar producten en diensten verder te versterken. Voorzien van extra printvermogen streeft de online printshop naar een nog sterkere marktpositie binnen de sector voor e-commerce en online printen.

UNITEDPRINT SE is een wereldwijd en op innovatie gericht e-commerce bedrijf voor print en media. Als een van de toonaangevende printshops van Europa heeft UNITEDPRINT SE circa 700 personeelsleden in dienst. Het bedrijf exploiteert bekende merken als print24, Easyprint, Unitedprint, getprint, printwhat, FIRSTPRINT, DDK PRINT BIG, infowerk en Unitedprint Shop Services (USS) op 26 locaties wereldwijd (in Duitsland, 21 andere Europese landen, en in Brazilië, China, Canada en de VS). Naast de standaard printproducten voorziet Unitedprint haar klanten van hoogwaardige producten en diensten op het gebied van textieldruk, fotoafdruk, grootformaat drukwerk, reclamemateriaal en reclameapparatuur, en in de horeca- en gastronomiesector.

De tekst van deze aankondiging in de oorspronkelijke brontaal geldt als de officiële, gezaghebbende versie. Vertalingen worden slechts voor het gemak geleverd, en dienen te worden geraadpleegd onder verwijzing naar de tekst in de brontaal. De oorspronkelijke tekst in de brontaal is de enige versie van de tekst die wordt geacht rechtsgeldig te zijn.

unitedprint.com SE
Marcel Weyers
0049 (0)351 / 27225388
presse@unitedprint.com

Release Summary

Die Internetdruckerei UNITEDPRINT SE vergrößert massiv ihre Produktionspower im Digitaldruck mit zwei brandneuen HP Indigo 10000 Digitaldruckmaschinen.

unitedprint.com SE
Marcel Weyers