CYNORA vestigt record met zeer efficiënte blauwlichtbron voor OLED

BRUCHSAL, Duitsland--()--CYNORA, toonaangevend in TADF-materialen (TADF: thermaal geactiveerde vertraagde fluorescentie) voor OLEDs, heeft nieuwe records gevestigd met zijn nieuwste blauwlichtbron. Deze prestaties brengen het bedrijf dicht bij de vermarkting van zijn eerste product voor het einde van 2017.

Ondanks de urgente vraag naar zeer efficiënte bronnen van blauw licht onder producenten van OLED-schermen, is nog geen enkele materiaalleverancier erin geslaagd dergelijke materialen te produceren. Zeer efficiënte emitters van blauw licht zijn noodzakelijk voor energiebesparing en een hogere beeldresolutie. CYNORA presenteert op SID 2017 een blauwlichtbron met eigenschappen die de criteria van beeldschermproducenten dicht naderen.

CYNORA
Joanna Wrzeszcz